Levering

Vi bruker Posten/Bring til å sende ut pakker til din nærbutikk. Du mottar sporing og varsling når pakken er klar til henting. Fra dagen du mottar varsling gir vi 14 dager åpent kjøp, med full returrett og bytte dekket av oss.

  • Varer på lager i Norge mottas etter 2-4 arbeidsdager
  • Bestillingsvare mottas etter 10-15 arbeidsdager*
  • Frakt kun 89 kr uansett
  • Fri bytte og retur
  • 14 dagers åpent kjøp fra pakken er levert

*Vi vil i oppstartsfasen operere med en del bestillingsvare med leveringstid på opptil 3 uker. Dette er fordi vi har begrenset kapasitet, og fordi vi ikke har midlene til å holde store varelager. Mange av varene bestilles derfor av leverandør etter at kjøp har blitt gjort (kall det gjerne langsom mote). På denne måten kan vi gjøre mer klær tilgjengelig. Vi jobber stadig med å utvide varelageret i Norge, ettersom vi ser hva som blir bestilt.

Ønsker du å bytte varer?

Hvis du av en eller annen grunn ønsker å bytte varen(e) du har kjøpt, er det null stress. Vi gir 14 dager full returrett fra dagen du har blitt varslet om at pakken din kan hentes på butikken. Skulle det gå over 14 dager, ta kontakt så ser vi hva vi kan gjøre. Det er ingenting som ikke lar seg løse. Vi kan ikke tilby bytte og retur på klær som har blitt vasket eller brukt, med mindre defekter har oppstått.

Ønsker du å bytte størrelse eller vare er det to måter å gjøre dette på:

  1. Kryss av i returskjemaet for bytte, og hvilke størrelse eller evt. vare du ønsker å bytte til. Ny vare sendes deg straks returen er mottatt og behandlet (tar ca. 7-10 dager). Bytte kan ta lengre tid dersom det gjelder bestillingsvarer som vi ikke har på lager (maks 20 dager).
  2. Legg inn ny bestilling i nettbutikken og du har nye vare innen 2-4 arbeidsdager (10-15 ved bestillingsvare). Send varen du har i retur. Frakt på ny bestilling i nettbutikken refunderes. Skriv i notatfeltet i kassen at det gjelder bytte av vare(r). Varen du sendte i retur refunderes så fort vi mottar denne.

Kunne du tenke deg flere varer, legger du det til i handlekurven. Dersom vi ikke har ønsket produkt, sender du oss bare en mail til [email protected], så fikser vi det.

Hvordan sender jeg varen i retur?

Alle pakker inneholder et returskjema og en etikett med vår adresse, som du enkelt kan klistre på. Fyll ut skjemaet, pakk varen så godt og pent som mulig og merk pakken med returetiketten. Lever deretter pakken i din nærbutikk. Dette er kostnadsfritt. Så fort vi har mottatt returen byttes eller refunderes varen, avhengig av hva du ønsker.

Returpakker som sendes på andre måter, må sendes til:

Grønt Skift
Follumveien 100

3515 Hønefoss